Linköping, Bilförsäljning och bandage...

Tiden går fort mina kära vänner.. Linköping och East Sweden Rally är nu passerat.
 
Johan och jag hade en riktigt rolig helg trots diverse strul som gjorde att vi fick bryta inte bara en gång.. utan två gånger.. Nåja! Nya tag!!
 
East Sweden Rally verkar inte vara min grej.. Har nu åkt den tävlingen två gånger.. och brutit fyra. Inget vidare resultat!
 
Innan start
 
Lördag förmiddag..
Slutligen så fick vi bryta på grund av något bränslerelaterat problem med bilen, den gick inte som den skulle :(
 
Lördagen spenderades istället ute i skogen tittandes på de få ekipage som inte brutit.. Tillsammans med två andra co-driver vänner, som också brutit.. Tuff tävling sannerligen!
 
 
Söndag blev det och min kära golf fick resa till Helsingborg och sin nya ägare. Detta innebär att jag nu ett tag till är billös innan min nya kärlek flyttar till Ringsbergsvägen.
 
Som grädde på moset så brände jag mig på kokande vatten i söndagseftermiddag, så är i nuläget lite lätt handikappad..
 

Nåja. på lördag är det dags för ny tävling, Rally Småland ska köras! Förrförra året när den kördes senast så var det en riktigt fin tävling, så hoppas på att den håller samma nivå i år!
 

Kommentera här: