Lidbil Varvloppet, Nästa års planer och lite av varje..

Imorgon är det alltså dags för tävling igen.. Denna gång Lidbil-Varvloppet i Vara. 7 sträckor och 31km SS, så blir korta sträckor om man jämför med förra helgens Rally Småland. 
 
Första start är vid 10.30 och vi går ut med startnummer 60. Har absolut ingen aning om det kommer vara liveresultat eller inte, men är det så, så finns det på raceconsulting.se
 
 
 
Detta är alltså fjärde rallyhelgen i rad, joo men märks att man börjar bli lite sliten nu ;) Sen blir det en helgs uppehåll innan SM-finalen i Uppsala.. Vad som händer efter det? Ingen aning.. 
 
Fått frågan från en del håll, Vad har du för planer för nästa år? 
Mitt svar på det är även där, Ingen aning.. Åka rally vill jag göra. Sen får vi hoppas på att det är någon förare som vill ha mig i högerstolen :)
 
För övrigt så har jag nu fått min nya bil. Tror minsann vi kan bli bra kompisar. (Är ju ingen Evo.. men ja, rätt nära ändå..)
 
 

Kommentera här: