Kartläsar-cirkusen 2015/2016

Ja jösses vad det blåser starka vindar i kartläsar-cirkusen... Både högt och lågt! 
 
Mest uppmärksamhet ligger väl hos Östberg/Mikkelsen som byter kartläsare hej vilt.. Min åsikt i den frågan? 
Jag tror att detta är enbart fördel Östberg... Mikkelsen tror jag inte kommer prestera med en ny co-driver.. 
Och att Jonas Andersson landar hos Tidemand är nog ett byte som är same same för Pontus.. Spännande att se vad Emil Axelsson ska hitta på? 
 
Händer mycket även på hemmaplan tycker jag, många som avslöjar satsningar inför 2016.. Mycket nya bilar och nya besättningar! Kul! Verkar som att 4WD otr får ett uppsving nästa år och att många försvinner från 2WD otr.. Nåja, tillkommer ju många också såklart.. Än "länge" kvar till SM-premiären.. 
 
Det känns på något vis som att "Silly Season" kommer senare i år, många som kanske inte ännu bestämt vad som ska åkas? 
 
Nåja, än är 2016 oklart för min del.. Lite Svenska Rallycupen ser det ut att bli.. Men inte mer än så planerat. :)
 
Så, då har jag ordbajsat färdigt för idag :) 
 
 
Kom i söndags hem från en weekendresa till Österrike med jobbet, lite konferens, lite fest och mycket trevliga människor.. och en del Krampus.. som är mindre trevliga.. googla om ni inte vet! 
 
 
Helt ok vy från hotellrummet ;)

Kommentera här: