100 Frågor

 
 
 
Snodde denna av Sophia i brist på annat så kommer den upp här :)
 
 

1. Hur gammal är du om fem år? 28.. Känns avlägset

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen alls än...

3. Hur lång är du? 179 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Music and Lyrics tror jag den hette.. rätt kass..

5. Vem ringde du senast? Erik

6. Vem ringde dig senast? Ylva

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Heja Gais"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, alla dagar.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Söndags tror jag?

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön varierar lite.

 12. När vaknade du i dag? 06.29 En minut innan alarmet. Lagom störigt.

 13. Vilken är din favoritjulsång? Alla! Älskar julsånger. Epic Jul Tips från mig!

14. Vilken är din favoritplats? Sommartid, Sandvik. Vintertid, soffan?

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, Tandläkare.. Sterila miljöer...

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus. Med trädgård och äppelträd.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster under sängen. Alltid.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ylva som ringde och visste vad jag gjorde. Älskar vänner som känner en för väl.

19. Hur stor är din säng? 120, räcker gott till mig!

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. Men den står rätt stationärt..

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Annars fryser man ju ihjäl.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Växjö och eeh.. Skogstorp?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor eller raggsockor egentligen.

26. Är du social? Ja. Mer än lämpligt ibland kanske.

27. Vilken är din favoritglass? Typ vanilj?

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka typ.. behöver inte va så jäkla avancerat..

29. Tycker du om kinamat? Jaddå.

30. Tycker du om kaffe? Periodvis..

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk, beroende på vad som finns hemma

32. Sover du på någon särskild sida?
 Alla sidor! Men alltid närmst väggen.

33. Kan du spela poker? Nej, urkass!

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, om personen är rätt..

35. Är du en beroendemänniska? Vad innebär det?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.. Kristoffer Thörjesson vill jag minnas mig?

37. Vill du ha barn? Ja, i framtiden.. Känns avlägset dock..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och många helt onödiga ord på diverse språk..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, en gång.. SM Linköping.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. Gillar inte saltvatten..

41. Vad spenderar du helst pengar på? Rally och mig själv? :P

42. Äger du dyrbara smycken? Njae, inte direkt. Föredrar smycken man vågar använda.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Bonde söker fru! Lätt

44. Kan du rulla med tungan? Japp.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hur väljer man? Ante för vi har precis samma humor?

46. Sover du med gosedjur? Yes sir!

47. Vad har du för ringsignal? Californication.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Säkert finns det något sparat..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? "CCA Citrix Certified Administrator" Rolig bok. Indeed.

50. Flirtar du mycket? Njaa, inte direkt.. Är allmänt trevlig vilka en del verkar tolka som att jag flörtar.

51. Kan du byta olja på bilen? Jaddå-

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix. Laglydig som fan.

53. Vilken var den senaste boken du läste? "Förr eller senare exploderar jag" Lipfest så det står härliga till

 54. Läser du dagstidningen? Ja, på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vad är definitionen på veckotidning? Räknas Bilsport?

56. Dansar du i bilen? Sjunger oftare..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Gold

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur man gör en självkostnadskalkyl..

59. När var du i kyrkan senast? Begravning i våras.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min klassföreståndare, Niklas. Bästa läraren någonsin.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3-4 dagar? Festivalcamping.. Hultsfred, P&L x2

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Sorgligt nog, vet inte :P 

63. Vad lyssnar du på just nu?  The Futureheads – Decent Days And Nights

64. Har du varit med i tidningen? Ett par gånger ja..

 

 

65. Vad är det konstigaste du ätit? Äter inte konstiga saker..

66. Vem såg dig naken senast? Någon i omklädningsrummet på simhallen förmodligen..

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa!

68. Hur imponerar man på dig? Humor, humor och återigen humor. Jag är en sucker för skratt

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sofie eller Linda. Alltid.

70. Har du någon piercing? Industrial i örat..

71. Din största vinst? Dackefejden 2013 tror jag..

 

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, Bloglovin,

74. Är du fåfäng? Vissa dagar.

75. Ångrar du någonting du gjort? Det gör man väl. Men frågan är om man ska orka lägga tid på det.

76. Hur gammal är din pappa? Ehm.. 55?

77. Vilket är ditt drömjobb? Jag vet inte. Lite det som är problemet i mitt liv :P

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa mer?

79. Vad har du haft för husdjur? Hund, Katt, Kanin..

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 
-
Jag är väldigt dålig på höger och vänster.
- Hatar äggula. Klarar inte ens se ett löskokt ägg.
- Lakritspipor är den bästa godisen

81. Svär du ofta? rätt ofta ja,.

82. Sverige när det är som bäst? Sensommar!

83. Kan du åka slalom? Jaddå!

84. Vad har du ätit i dag? Inget än.

85. Vad har du för utbildning? Gymnasie- Handel & Admin. Företagsekonomi på Folkuni.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ögon och mina läppar.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Sånt ska man inte lägga tid på!

88. Vilken är din bästa egenskap? Snäll och social

89. Vilken är din sämsta egenskap? Envis

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Pol Pot och kanskee... Jag vet inte :(

91. Saknar du något? Ja.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ohja. Särskilt min :)

93. Vad gör dig ledsen? Orättvisor

94. Vad gör dig glad? Kärlek, Vänskap och dåliga skämt

95. Har du varit gift eller förlovad? Nix.. "Väntar på den rätta" hahhaha

96. Vad ska du göra i helgen? Sponsordag med WMS på lördag..

97. Vad är det knasigaste du gjort? Inget vi talar om :)

98. Vad har du för laster? Socker, som alla andra?

99. Vem är din förebild? Mina bröder

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Då jag skriver detta på lunchen så jobba :)

 

 

 

Kommentera här: