En ordinär helg.

 
 
Efter att ha spenderat en vecka i Huvudstaden så var det riktigt skönt att komma hem i fredags, Stockholm är inte riktigt min grej.. Trots att jag passade på att umgås med lite vänner när jag ändå var där uppe så gillar jag inte den staden, någon form av jobbig stress som tar över min kropp när jag är där. Tacka vet jag skogen! ;)
 
Helgen har spenderats helt på hemmaplan.
 
 
Fredagkväll- Utekväll på Stars n Stripes tillsammans med Rallysektionen. Oerhört trevligt!
 
 
Lördag- En liten stund i garaget, en längre stund i soffan med SM-sprinten på tvn och resultatservice på datorn i knät.
 

Lördagkväll- Hussnack och umgänge med mina fina. Kändes dock som man cashar in lite vuxenpoäng när man sitter en lördagkväll och räknar på kontantinsatser till hus. (Vad hände där liksom?) Nåja, det kanske tas ut av det faktum att vi åt marängswish (stavning???) och kollade på Jersey Shore.
 
Söndag- Städning. Middag med mor och far. Rally-VM sändningar på TV och slutligen somna i soffan med en film på tvn.
 
Bra helg skulle jag säga!

Kommentera här: