Notträning och helgens äventyr

Igår så var jag ute med bror min för att öva lite på det där med beskrivande noter.. Är ju som sagt något jag aldrig åkt med tidigare men som jag ska leverera i helgen.. Spännande! Blev även en del träning på siffer och recce.. Man får inte va dum! Gäller att utnyttja honom när man väl fått med honom ut i bilen :)
 
Hur gick det då? joo, dugligt kanske.. Tycker fortfarande att det är krångligare än siffer, mer att hinna med att säga typ.. Men det ska nog gå. Det måste gå! Vi ska vinna. Ok.
 
Vi går ut med startnummer 173 på lördag.. Så det blir rätt lång väntan innan det är dags för start. Första bil startar inte förrän vid klockan 12, men det ska nog gå fint. Åker upp till Örebro på fredag tillsammans med Hanna som jag plockar upp i Värnamo. Sen blir det ett par timmar i bilen upp Hotell Theorin där vi ska kvartera för natten. Smidigt det där med att ha vänner i nästan varje vrå av Sverige :)
 
 
 

Kommentera här: