och det där med kartläsarväska..

Ja, nu har jag lite mer tid att skriva. Min kartläsarväska är väl ett litet projekt för sig. Jag har ju som jag klagat över tidigare inte lyckats hitta någon väska som är precis som jag vill ha den. Så förra årets får vara med i år med tills något bättre dyker upp. Just nu har jag alltså en axelremsväska som jag köpte på Ullared förra året. Rätt bra vill jag säga!

När jag igår morgon tog ut den ur skåpet där den legat och gottat sig över vintern innehöll den följande.

Överstrykningspennor (Rosa x3,Grön x2, Gul, Orange x2)
Bläckpennor x3
Blyertspenna
Tippex ( inte den kladdiga sorten)
Tuggummi
Halstabletter
Allergitabletter
Alvedon
Bephanten
Dextrosol
Toapapper
Pappersnäsdukar
Buntband
Nagelfil
Plåster
Nässpray
Tidtagarur x2

Jäpp. Jag har rensat lite, dock har jag ju fyllt på lite också, så går nog jämnt ut.. Har kompletterat med

9 Volts batteri till intercomen
Silvertejp
Pennskrin(!)

Yä. Jag har organiserat upp det hela lite.. Det krävs ju ändå att man har det mesta med sig. Bephantenen slängde jag ut dock, var ju lite mer behövlig i höstas när jag hade nygjord tatuering. Annars fick det mesta vara kvar.. En del av överstrykningspennorna fick åka i soptunnan också..



Snart blir det till att möta upp Pinglan i mitten för lunch. Torsdagslyx!



1 Nina:

skriven

Love you honey!! Du är bäst! <3

Kommentera här: