Tanken som räknas(?) och helgensbravader.

Min tanke var igår att slänga in lite bilder från verkstaden, men så blev det ju inte.. Som är ganska tydligt. Nåja.
 
Jag och Peo skulle igår lite snabbt och smidigt sänka min stol då den var onödigt högt upp enligt mig. Smidigt var det ja.. Öh, nä. 2 timmar senare så var stolen fortfarande inte längre ner.. 2,5 timmar senare satt stolen fast igen, i samma hål. Effektiv tid!! var inte riktigt så smidigt som vi tänkt oss.. Fanns helt enkelt en anledning till att stolen inte var längre ner från början.. Men men, får montera dit fotstödet trots allt istället..
 

 
Annars så är VOCen nu snart klar för att få komma ut på annons, alla saker är nu överflyttade och det som inte ska levereras med är utplockat.. Erik och Linda har nu idag dragit till Halmstad över helgen för att Lindas storebror ska gifta sig.. Så under helgen ligger projekten lite nere..
 
Någon som är intresserad av en riktigt fin 940 VOC? Hör av dig!
 
Ikväll så blir det en tur till Diö, ska genomföra en fälgleverans och prata lite skit med fina vänner. Imorgon blir det jobb, men bara ett par timmar, går allt som det ska så blir det sedan en sväng ut till skogen till mor och far, måste få ordning på min lilla golf, snart dags för bes på den...
Lördagkvällen är väl lite luddig i planerna än så länge, eller vad säger du Emelie?

 
 
 

Kommentera här: