Snart september och måndadens mål

Jag gillar i vanliga fall augusti. Men nu vill jag att det ska bli september, det är så mycket roligt på gång och sen så har jag väl min klassiska gräns somgår just 1a september.
 
Efter 1a september så är det okej att byta ut filten i sängen mot värmefilten, det är okej att plocka fram alla par raggsockor ur garderoben..
 
Nåja, åter till varför jag egentligen ser fram emot september. Börjar ju iofs med att jobba lördag, men det är också enda lördagen som innehåller arbete. Sen är det bara roliga saker planerade om helgerna, varje helg om man nu ska vara exakt.
 
 
Mål och planer för september!
 
  •  Kom igång på riktigt med fysträningen, inte bara löpning nu Nina! Någon som känner sig manad att pusha?
  •  Få till en resa till Örebro, Lillis behöver få besök! 
  • Tävla - ingen riktigt planerad än, men helt klart möjligt!
  •  Fastanställning på jobbet?
  •  Sponsordag med Telehagen motorsport & Jonasson Motorsport
  •  Mer kvalitetstid i verkstan med Erik och hondan. - Fin ska hon bli!
  •  SM-tävling i Linköping - Förra årets började det galnaste påhittet på länge planeras just där. Vad händer i år?
  •  Kräftskiva i Uthövdan med finaste vännerna på norra halvklotet
  •  Fnurla ut en bra sponsoridé.
  • Skriv färdigt teampresentationen
  • Vad mer?
 
1 Anna:

skriven

pussas med dina tjejer...

2 Linda:

skriven

Bebus kommer snart!!!!!!!! <3

Svar: jaaa! bebuuus <3
Nina Jonasson

Kommentera här: