Midnattsolsrally och semester...

  
Hej!
 
Efter ett par långa och stundtals tuffa dagar i Västerås på Midnattssolsrallyt så är jag nu tillbaka hemma ett par dagar. Till helgen blir det Höljes som start på semestern, så jäkla gött!
 
Midnattssolsrallyt då ja, i tisdagskväll så åkte jag upp till Västerås tillsammans med Farbror Göran och resten av Jonasson Motorsport Historic, checkade in på hotellet och slocknade ganska så direkt..
Sedan har det varit fullt ös, Onsdag - Rocklunda, Torsdag - Lindesberg, Fredag - Forsmark, Lördag - Skinnskatteberg och sedan Västerås City. En så jäkla rolig vecka!
 
Stort tack till Lasse och Simon som trodde på mig och gav mig chansen att vara med i sista minuten. Ett ruskigt bra arrangemang och med folk i arrangörsstaben som är några av de roligaste människor jag vet.
 
Sara, min kära vapendragare hela veckan. Så glad över att vi gjorde detta ihop. Inte många man klickar med direkt och kan diskutera världsproblem med efter en sisådär 10 minuter.
 
In the crew
 Tröjor, program, pins, kepsar osv.
Sara, Affe- vår trogna modell och jag. Detta på banketten på lördagskvällen.
1 Sara:

skriven

Men awe sötagröta! 😙

Kommentera här: