Dags igen!

Här har det minsann varit lugnt och stilla.. För ett par veckor sedan så skrev jag ett inlägg med tävlingsrapport från Östersund, ett låååååångt inlägg som försvann. Sedan dess har jag varit bitter och inte alls sugen på att skriva något..
 
Men nu händer det!  Kan vara det faktum att gruspremiären bara är dagar bort. Kan också vara det att jag kommit till insikten att jag skiter i att skriva någon tävlingsrapport nu... Ni som är hemst nyfikna får kika in på Telehagenmotorsport.se
 
Nåja, på lördag är det alltså dags för årets första grustävling, Simrishamnsmixen. 4,5mil SS och mååånga mil totalt, men vad gör väl det när vi äntligen får hoppa in i rallybilen igen!
Förhoppningsvis så hinner bilen även en sväng till fantastiska Ecosign för att få en ny fräsig design :)
 
Vi går ut med startnr 57 och därmed som typ, 14e bil i den enorma klassen.. A-2WD är typ, 1/4 av startfältet.. 44 Startande! Där nog i alla fall 20 stycken är med och fajtas om topplaceringarna. Kommer bli kuuuul!
 
I övrigt har jag inte så mycket att säga.. Sååå hejs!
 
 

Kommentera här: