Stockholm

Om bara en liten stund så ska jag köra till jobbet för att sedan få skjuts till flygplatsen. Denna vecka kommer att spenderas i Stockholm. Ja, det finns ställen jag hellre hade varit. Men, det ska bli roligt att jobba ihop med kollegorna på det kontoret och ja, det är väl typ det... Själva staden, är jag sedan tidigare jäkligt tveksam till..
Men vi får se, kanske blir helt frälst efter en vecka och vill flytta dit?
 
Just nu sitter jag mest och funderar över hur mycket jag glömt, men antar att jag får lösa det om fallet skulle vara så..
 
 
Och om någon av er som läser tänkt att typ, bryta er in i min lägenhet alternativt bil för att jag är borta. Don´t you dare. Världens bästa lägenhetsvakt/extra bilägare flyttar in som vanligt när jag är iväg. Skönt!
 
Hopp hej, ses i hufvudstaden!
 
 

Kommentera här: