Rally är mer än tävlande..

Rally är något som betyder otroligt mycket för mig. Inte bara det faktum att jag är så jäkla beroende av adrenalinkicken det ger. Jag skulle inte heller klara mig utan de människor man träffar när man håller på med denna sport. De flesta av mina vänner är aktiva inom rallyt, tävlande, arrangörer, mekaniker, fotografer eller bara alllmänt intresserade.. Detta mest på grund utav att det är på tävlingar jag spenderar allra mest tid. Det är där jag träffar folk. Jag skulle inte byta bort det mot något.
 
Flera av mina absolut bästa vänner har jag träffat just tack vare rallyt.
 
Kära vänner. Tack för att ni finns!
 
Sofie och jag träffades egentligen för första gången i Sundsvall i början av året, hur vi sen kom att börja prata, det vet ingen av oss..  Idag kan jag inte riktigt tänka mig vad jag skulle göra utan henne.
1 Rally :

skriven

Hejhej! :) bra kört i lördags! Jag har en fråga till dig.
Skulle inte du kunna förklara vad skillnaden på siffer noter och vanliga noter är? :)
Hoppas ni får ett lyckat tävlingsår 2014!

Svar: Hejhej, tack! Kan skriva ett inlägg om detta i veckan!
Ha det fint!
Nina Jonasson

2 Campinggeneralen:

skriven

Du är bäst <3

Kommentera här: