Västerås? Örebro?

Ja. Jag sitter just nu och kollar upp allt vad papper jag behöver för att söka till plugg. Sista ansökan är i april, men ja, känns skönt att ha koll på allt! Har även börjat kolla lite hur det ser ut med att hitta lägenhet.. Så någon som har lägenhet i Västerås eller Örebro? Det är i de städerna jag ska söka skola.. Förhoppningsvis kommer jag in i Örebro, då det blir lite närmre hem. Men ja, vilket som ska nog bli bra det tror jag! 
 
Har varit på arbetsintervju också idag, extrajobb bara men ändå. Alltid något att göra! Så ska få besked därifrån imorgon. Får jag det jobbet så blir det minsann inget Svenska Rallyt för mig i år. Sånt som händer.. Vi får seee även där helt enkelt dåjaa!
 
 
1 Linda S.:

skriven

Vad ska du plugga till? :)

Svar: Ska plugga till Trafiklärare är min tanke (:
Nina Jonasson

2 Linda S.:

skriven

Det låter spännande :)

Kommentera här: