Dagens frågor.

1. Hur gammal är du? Tjugoett år och snart ett halvt. 

2. Hur gammal känner du dig? Ibland som 63, men oftast som 23. 

3. Vad har du gjort i dag? Inte så mycket. Gått upp, ätit frukost, gjort en plan för dagen.

4. Vilken film såg du senast? Vet knappt.. Minns verkligen inte?!

5. Vem ringde du senast? Papi. Skulle höra vart i världen han är och jobbar idag..

6. är du besatt av någonting? mina vänner och min familj. Är tvärsämst på att vara ensam.

7. Är du rädd för blod? Klart att det är obehagligt i stora mängder. Men rädd? Nej..

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? En stund till så ligger jag i soffan i min lägenhet. Tvn står på, men överröstas av idiotblåsten utanför fönstret. 

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Lätt! Reinfeldt, Persson, Bildt, Fälldin, Palme

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nä. Men så vet jag inte om det är rätt heller.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart. Jävligt upplyftande.

12. När vaknade du i dag? Vaknade vid halv 9 typ. 

13. Vilken är din favorithögtid? Julen. När alla är hemma hos farmor. Bästa! 

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Glasgow. Med lovis. och en stor öl. 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Hamburg. tyckte verkligen genuint illa om den staden.

16. Hur vill du tillbringa din pension? I ett stort hus på landet. Men någon jag tycker mycket om. 

17. Vad lyssnar du på just nu? Blåsten utanför.

18. Har du någon gång brutit ett ben? Mja, i tummen. Men sprucket tror jag mest. gips fick det bli i vilket fall..

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Te, Solrosfrön, Ägg, Bacon, Flädersaft!

20. Vem är din favoritkändis? Vet inte riktigt. 

21. Vad är du på för humör just nu? Tråkigt humör om än lite peppad.

22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Asien

23. Snarkar du? Nej, inte vad jag vet iallafall? 

24. Vilka yrken har du provat på? Säljare, "Snickare" - ja typ satt ihop kök. 

25. Hur går du helst klädd? I kjol och t-shirt och sköna skor eller jeans och t-shirt.

26. Vilket stjärntecken är du född i? Lejon. Det bästa solklart!

27. Vilket är ditt favoritgodis? Tänder och violpistoler.

28. Vad sa du senast? Puss hejdå. Till papi i telefonen..

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Svenska och historia

30. Vad har du på dig just nu? Halsduk, t-shirt, strumpor och en filt. 

31. Vilken är din favoritaffär? Ingen aning!

32. Vad har du för storlek i kläder? 40-42 typ

33. Vad har du i dina fickor? Småmynt, Nycklar, Hörlurar

34. Vad köpte du senast? Alvedon på apoteket..

35. Hur många gånger har du flyttat? Skogstorp -> Öster -> Tingsvägen. 2 hela gånger!

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Hatar denna frågan. Tändstål, bra sällskap och en kniv kanske?

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?  kvällsmänniska. fer sure!

38. Senaste filmen du såg på bio? Twilight tror jag minsann!

39. Har du blivit sydd någon gång? Nix!

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Japp!

41. Vad åt du till frukost?  Macka med ost.. och prickig korv! 

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 11 år gammal. Jag har ingen aning.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Noes! Inte ens lite. 

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mamma. hon är bäst.

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? I fönstret (:

46. Vad var det sista du åt?  Det var frukosten i fråga 41. Ska väl äta lunch snart kanske..

47. Vem är världens vackraste kvinna?  Finns ju så många. 

48. Är du blyg? Nej, men i nya sammanhang kan jag vara det.

49. Vilken var den sista konserten du var på? Pinsamt nog så är det så längesen.. vet knappt.

50. Vad heter du i andra namn? Anette

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej. kan jag inte klassa det som nej..

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja.

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Skidåkning. Fantastiskt! 

54. Har du några husdjur? Nej, men saknar att ha hund..

55. Vill du gifta dig? ja jag tror nog det. 

56. Var växte dina föräldrar upp? Djupa småland bägge två..

57. Har du någon gång ringt polisen? Jäppjäpp. 

58. Har du svenskt ursprung? Ja tvärsvensk! 

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Haha, ja eller nej.. De flesta säger bara Nina. Men förr i tiden så var det ju Nina med hatten och Sulan. 

60. Vilka är dina största svagheter? Att jag vill bestämma, men har världens beslutsångest. Dålig på att vara ensam. 

Kommentera här: