Nytt nytt nytt!

 
Ja, inte kan man hålla sig från att beställa lite rolig personlig utrustning lite då och då..
 
Nu på sistone har denna lilla väska flyttat in hos mig. Sjukt smidig. Hjälmen i övre facket och hybriden i nedre
delen. Toppbetyg skulle jag säga!
Inköpt hos: Asmotorsport.se
Idag har jag och Erik också beställt varsin svankkudde för att spara våra ryggar lite. Särskilt Erik som man ibland kan tro lever i en hundraårings kropp..
Fräsig va?
inköpt hos Rallyshop.se
 
1 Ida:

skriven

En sån där väska måste jag också införskaffa :)

Svar: Grymt smidig faktiskt.. Särskilt när man hoppar emellan lite olika förare och ska få med sig allt överallt!
Nina Jonasson

2 Ida Lidebjer Granberg:

skriven

ja precis, det verkar jättesmart! Då sparar man mycket på hjälmen också, istället för att ha den lös.

Svar: Ja men absolut! Kommer du ner å tittar vid SSR`?
Nina Jonasson

3 Ida:

skriven

Jag vet inte hur det blir riktigt, men jag hoppas på det! Ska bara försöka övertala Daniel först.. ;P

Kommentera här: