Tillbaka i verkligheten

Jäpp, tillbaka i verkligheten efter nästan fem dagar i Tingsryd och South Swedish Rally. Sena kvällar, tidiga mornar, sköna människor, hårt blåst, solsken, fräna bilar, kris och panik. En helg som bjudit på det mesta.. Ska försöka att knåpa ihop ett inlägg om det sen. Men jag orkar inte just nu. ha!

Igår blev en av de skönaste söndagarna på länge dock, även om den inte hade en optimal start. Lördagkvällen bjöd såklart på lite fest i och med avslutningen av tävlingen, därav var det lite segt att stiga upp vid lite över 8 igår morgon för att åka tillbaka till HQ och städa upp allt.. Men vi klarade av det på bara några timmar.

Jag körde sen direkt från Tingsryd hem till mamma och pappa, nära och bra. Där blev det lite snack om helgen, Bror min tävlade ju så fick lite åsikter på tävlingen från hans sida också. Lite biltvätt och sen åkte jag på att laga mat.. Freestylade ihop lite grillad lax, sjukt gott! Ante, Lisa och hundarna kom också å käkade. Så riktigt härligt!

Åkte sen hem till stan, läste lite i nya Bilsport tidningen, där jag och Jonna fastnat på bild ( Från Rally Gotland), avslutade sedan söndagen med att kolla på Björnbröder tillsammans med Niclas, Freddan, Linda, Emelie, Timmy och Becca. Riktigt skön söndag.



Just nu så känner jag mig väldigt oplanerad, har nästan ingenting inbokat denna veckan, mer än onsdagsmys. Skönt på ett sätt men också ganska konstigt..


Är varmt och soligt ute, så ikväll tänker jag åka ut till Sandvik och sätta mig där i nån timme. En av mina absoluta favoritplatser så här års..



Puss!


Förresten, smidig som jag är så kan jag ju bjussa på en bild på min fot. Brände mig på vattenledningarna i duschen i . Kul. Behöver jag säga att min hyresvärd fick ett väldigt trevligt samtal idag..

Kommentera här: