och två dagar till premiären

Snabba ryck! Torsdag idag, Kartläsarväskan är uppackad och ompackad. Behövdes en liten rensning sen förra säsongen, och en liten uppstukturering. Blev tillochmed en liten modifikation på väskan för att jag ska sluta irritera mig på kardborrebandet som hela tiden fastnade i mina skosnören. Nu är det problemet borta hoppas jag!
Skorna är packade, overallen packad. Balaklavan är återfunnen efter nån timmes maniskt letande, visade sig att den låg kvar i hjälmen sen Novemberskölden. Fräscht!! Yes. nu blir det ett par timmars jobb och ikväll en tur till frisören. Imorgon blir det också jobb till 18 som vanligt, sen packa och lasta. Sen SÖÖÖÖMN. Vi åker vid strax efter fyra på lördag morgon.. fy fasen!



Sneakpeak på bilen kan jag ju bjuda på. Lite dekaler till som ska på, men annars är han klar för premiär.
Fina fina Joakim.

Kommentera här: