och en massa dravel om mig själv..

Japp, då ska vi se om vi kan gå till botten med det här.. Eller ja, jag har tänkt att fördriva lite tid i allafall..Lär inte vara någon som helst logik i detta inlägget, vi kör på känsla nu!

Lite vet ni väl om mig förmodligen eftersom ni trots allt hittat hit..
Men ändå, 21 år gammal, snart i allafall.. Uppväxt som jag skrivit tidigare mitt ute i Smålänska skogen, klassiskt och idylliskt. Mycket granar och lite grannar kanske man kan säga.. Flyttade för ungefär ett år sedan in till växjö till en liten etta, som jag efter ungefär ett halvår flyttade ifrån, skönt vill jag lova! Då bror min skulle flytta så tog jag över hans gamla lägenhet, också en etta fast betydligt bättre och finare!
Jobbar mest hela tiden känns det som, efter studenten så fick jag jobb på Beijer Byggmaterial i Växjö, där är jag butiksäljare och säljer skruv å spik dagarna i ända.



Det lilla av min fritid som inte går till rallyt spenderar jag ofta med vänner eller på resande fot, det är inte många helger som spenderas hemma, rätt skönt tycker jag i och för sig...

Kommer i år att tävla tillsammans med Erik Telehagen, precis som förra året. Erik har jag kännt i ja, 15 år ungefär tror jag.. Uppväxta tillsammans och ja, jag minns ju faktiskt första gången jag åkte bil med Erik, vilket också bevisar hur långt ut i skogen vi är uppväxta. Ni minns förmodligen stormen Gudrun, när den slog till så var det ett helvete att ta sig någonstans hemmave.. Jag och Erik skulle ta oss från platsen där vi just då höll på att röja fram vägen, det vill säga kanske 1 km hemifrån, vi skulle hem och hämta mer bensin till motorsågarna. In hoppade vi i Peos gamla Golf och körde iväg.. Ja Gudrun var väl 2005, alltså 5 år innan Erik tog sitt körkort. Stabilt!

Under förra året så gick det väl helt enkelt rätt så bra för oss två ihop. Sammanfattningsvis så hade vi 9 segrar, 1 andraplats och en 3eplats, Efter 4 körda tävlingar så hade vi poäng nog för att klassa upp oss till B förare, något vi valde att inte göra då vi låg bra till i DM och SSRC. Vi vann tillslut DM och kom totaltvåa i SSRC (Syd Svenska Rally Cupen), Vi vann även klubbmästerskapet, både för förare och för Co-driver. Så är helt klart nöjda med 2011års säsong..

Vad kan man mer säga om mig? Ingen som undrar något?




Dagen till ära bjuder jag på en bild från när jag var en sisådär 16 år gammal..
1 Linda:

skriven

DU ÄR BÄST! <3

Kommentera här: