och roliga saker på gång


Sådär ja! Mycket kul på gång vill jag lova, avslöjar mer framöver när allt är spikat och klart!

Nu till helgen drar jag till Katrineholm med min kära vapendragare tillika andra hälft Lovisa. (ja, hon är min andra hälft, om man ser till den halva hatten jag har på handleden). I Katrineholm har vi tänkt att dricka lite öl, lyssa på fantastisk musik och dansa utav bara den!

Innan dess blir det dock ett träningspass, innebandy med rallysektionen står på schemat idag. Ett litet påhitt vi började med i November(?) för att vi skulle hålla igång lite mer under garagesäsongen.. Riktigt kul, man kunde inte riktigt tro att ett gäng Rallyförare/Kartläsare/Mekaniker kan ha så roligt på en innebandyplan, Men Wäxjö MS har helt enkelt en fantastisk rallysektion! (:


Ha det!

Kommentera här: